Курс PRO 2. ФУНКЦІЇ

Програма підвищення кваліфікації вчителів математики навчально-практичногоонлайн курсу ГО Контора Пі

Початок — 14 червня 2021Кінець — 21 липня 2021

30 годин

Дистанційно

Де буде проходити марафон PRO

Марафон буде проводитись за допомогою платформ Youtube Ta Discord.До участі y марафоні запрошуються вчителі математики 5-11 класів, які подали заявку
і заповнили анкету.

Illustration
Illustration

Реєстрація + вартість

Цього разу Ви можете самостійно обрати розмір благодійного внеску

200 грн

щоб ви взяли трохи відповідальності за свій успіх

400 грн

це допоможе проєкту майже окупитися

600 грн

проєкт зможе розвиватися і готувати нові учбові матеріали

Здійснити оплату можна за реквізитами:

Найменування отримувача: ГО КОНТОРА ПI

Код отримувача: 41347957

Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту IBAN: UA773206490000026000052684251

Назва банку: ФIЛIЯ "РОЗРАХ.ЦЕНТР" АТ КБ"ПРИВАТБАНК"

Призначення платежу: Благодійний внесок і ОБОВ’ЯЗКОВО ПІБ учасника

Illustration

Заняття вести буде:

Illustration

Андрій Анікушин

Кандидат фізико-математичних наук, доцент факультету комп'ютерних наук та кібернетики КНУ імені Тараса Шевченка, учитель математи ки УФМЛ КНУ.

Метою навчально-практичного марафону ГО Контора Пі є:

    розбудова спільноти вчителів математики, які готують розумну націю до успішного майбутнього
    популяризація математики в ycix регіонах України
    фахова та психологічна підготовка вчителів математики5-11 класів

Напрям:

Підвищення кваліфікації вчителів математики 5-11 класів.

Програма

Складається з 8 уроків

"Квадратний тричлен"

Трохи незнайомого про цілком знайомий об'єкт.Навіть така звична річ як квадратний тричлен може... вас трохи здивувати.

"Многочлени"

Ще раз про цей спеціальний клас: функцій. Теорема Безу, ділення многочленів з остачею, та як многочлєни пов'язані з ірраціональністю чисел.

"Eкстремальні значення"

Про мінімум та максимум без похідної. Тільки магія!

"Монотонність функції"

Основні стандартні та не зовсім ідеї, що показують,
як монотонність допомогає нам на уроках.

"Парність та непарність"

Застосування ідей парності під час розв'язування задач.
Особливо з параметрами.

"Періодичні функції"

Що таке основний період? Які його властивості? Чи буде сума періодичних функції періодичною? І ще дещо...

"Найпростіші функційні рівняння"

Знайомимося з апіволімпіадним об'єктом. Дізнаємося про найпростіші підходи до розв'язування функційних рівнянь.

"Контрприклади з функціями"

Неможливі функції (майже яку Кліффорда Саймака).
Чи все ж таки можуть?

Приклад відеоуроку

Тривалість програми дистанційного марафону: 30 годинФорма підвищення кваліфікації: Дистанційна
РОЗРОБНИК:ГО“Контора Пі”Професор КНУ імені Тараса Шевченка, д.ф.-м.н. Номіровський Д.А.Кандидат фізико-математичних наук, доцент факультету комп'ютерних наук та кібернетики КНУ імені Тараса Шевченка, учитель математики УФМЛ КНУ - Анікушин А.В.
Програму затверджено 04.04.2021Президент ГO «Контора Пі»Лейбенко Л. В.

Відгуки

Цей марафон - то найкраще, що може статися з вчителем математики, я вам точно кажу 😇 це не просто якісь там «курси», бо так треба. Це нереально крута команда організаторів і така ж крута команда учасників. Це коли ти навчаєшся у людей, за підручниками яких вчиш дітей в школі, а в твоїй команді вчителі, які готують дітей до олімпіад міжнародного рівня. Це така кількість інформації з педагогіки, психології та методики викладання, яку у ВНЗ можна вчити кілька семестрів. В Kontora Pi все чітко, по суті, дуже позитивно і ефективно.І до слова: скоро буде Марафон 2.0. Приєднуйтеся, це корисно і вчителям школи, і викладачам.А в нас залишилося до фіналу ще 2 цікаві тижні 👨‍💻


Illustration

Mariia Ilnytska

Марафон з @Кontora Pi «біжать» майже 200 вчителів математики України.Навіщо і чому тут я ?! В першу чергу в пошуках нових емоцій, нових друзів, відкриттів і здивувань. Тут все це є!Величезна кількість «нової математики». Дивує збіги тем лекцій Dmytro Nomirovskii з моїми «сірими» плямами в математичних знаннях. « Математика і комп'ютер», «Математика і українська мова», «Теорія ймовірностей», «Помилка завжди -помилка?», «Прості числа»,- які не так вже й прості...
Читати далі


Illustration

Надежда Сурина

Вже 6 тиждень - екватор марафону!Суботні вебінари та дедлайн домашки ввійшли в звичку. Що найважче? Іноді трішки катастрофічно не вистачає часу(ну як трішки... ) Хочеться більше часу приділяти навчанню та спілкуванню, обговоренню в команді. Дякую організаторам за те, що з вами цікаво, за класні завдання, за підтримку. P. S. #KontoraPI - це більше ніж математика.


Illustration

Vita Yarova

Завершився перший тиждень онлайн марафону від #KontoraPI.Я вражена - це навіть нічого не сказати! Це коли ти роками думаєш, гадаєш як зробити так щоб математика для дітей була ВАУ!!, і вона тобі вже ввижається всюди. Йдеш по вулиці, бачиш опале листя і думаєш, що контур листя являє собою графік відомої функції. Тягнеш у рюкзаку листя на урок. Або несеш додому капусту Романеско і думаєш "от зараз фракталів наїмся".
Читати далі


Illustration

Ira Po

Людина, яка вважає, що знає все - викликає посмішку. Вчитель, який вважає, що знає все - небезпечний. Дякую Kontora Pi за можливість бути в компанії Колег, які не бояться помилятися, визнавати свої помилки і вчитися. Сьогодні виконане домашнє завдання 6 тижня Марафону - сьогодні екватор навчання. А попереду ще 6 тижнів драйву, відкриттів, нових знань і знайомств. А у нас з моїми восьмикласниками попереду тема квадратних та ірраціональних рівнянь і нерівностей. І я, завдячуючи Dmytro Nomirovskii та Татьяна Герасимова, готова.


Illustration

Elena Shyshatska

Цікаві речі дізнаюся на марафоні від Kontora Pi: зв'язок математики і іноземної мови, як правильно створити презентацію для учнів, як заохотити учнів до навчання математикою і багато іншого. У лютому розпочнеться ще один марафон. Рекомендую всім моїм колегам-математикам і студетам.


Illustration

Таміла Гапак

Марафон STM.Екватор подолано! Сказати, що тут круто - нічого не сказати!Я знову відчула себе ученицею, студенткою: щотижневі уроки, домашні завдання, перевірки, рефлексії, дедлайни заставляють викроїти на все це час, але це так цікаво. Спільнота вчителів-математиків стала одним цілим.Вкотре вдячна всім причетним до організації та проведення цього марафону, лекторам, кураторам.Далі буде!!!


Illustration

Руслана Майзель