Онлайн-марафон STM
(Student - Teacher - Maths)
Програма підвищення кваліфікації вчителів математики навчально-практичного онлайн-марафону ГО Контора Пі для вчителів математики STM
Початок — 17 квітня 2023Кінець — 20 липня 2023
12 тижнів
Дистанційно
Де буде проходити марафон STM
Марафон буде проводитись за допомогою платформ Youtube тa Discord.До участі y марафоні запрошуються вчителі математики 5-11 класів, які подали заявку і заповнили анкету.
Участь в марафоні безкоштовна
Лектори
Заняття ведуть провідні лектори:
Дмитро Номіровський
Доктор фізико-математичних наук, професор факультету комп'ютерних наук та кібернетики КНУ імені Тараса Шевченка, заслужений вчитель України.
Має більше ніж 20 років досвіту роботи вчителем у школі і стільки же у виші. Підготував 12 призерів Міжнародної олімпіади з математики. Є співавтором циклу підручників з математики для школярів Мерзляк & Co. та популярних онлайн-курсів. Відмінно знає, як навчати математиці зрозуміло і ефективно.
Предмети, які викладає на марафоні — “Учень-Математика”, “Учитель-Математика”
Тетяна Герасимова
Кандидат фізико-математичних наук, пройшла наукове стажування та навчання в Канаді, Іспанії, Нідерландах, Південній Кореї, Польщі, Болгарії, Італії, Росії та Сербії.
Має досвід понад 10 років підготовки до міжнародних стандартизованих тестів, усі з яких складала особисто. І має сертифікацію з більше ніж 20 онлайн-курсів з навчання, математики, бізнесу тощо. Тому добре знає, як бути по обидва боки барикад і йти до омріяного результату.
Предмет, що викладає на марафоні — "Учень-Учитель”
Метою навчально-практичного марафону ГО Контора Пі є:
Напрям:
Підвищення кваліфікації вчителів математики 5-11 класів.
Як влаштовано марафон STM
Навчання за програмою марафону проходитиме у дистанційному форматі за трьома навчальними предметами:
Учень – Математика
Учитель – Математика
Учень – Вчитель
Програма навчання
Предмет «Учень – Математика»
Тиждень 1. Справжня мета навчання!
Тиждень 2. Що цікавить учнів?
Тиждень 3. Що таке мотивуюча задача?
Тиждень 4. Які питання варто задавати?
Тиждень 5. Відповідь правильна i неправильна
Тиждень 6. Чи кожна помилка — помилка?
Тиждень 7. Математична мова як друга іноземна
Тиждень 8. Еволюція задачі.
Тиждень 9. Теорія ймовірностей і школа.
Тиждень 10. Комп'ютери та вивчення математики.
Тиждень 11. Яке питання — така й відповідь!
Тиждень 12. Зацікавлюй і не докучай!
Предмет «Учень – Математика»
Тиждень 1. Спочатку було число!
Тиждень 2. Чи завжди існує похідна?
Тиждень 3. Числові множини і послідовності.
Тиждень 4. Чому не можна ділити на нуль?
Тиждень 5. Парадокси і софізми.
Тиждень 6. Обережно, квадратний корінь!
Тиждень 7. Правильні і хибні твердження.
Тиждень 8. Степінь з дробовим показником.
Тиждень 9. Умовна ймовірність та формула Баєса.
Тиждень 10. Скільки вас, кратні корені?
Тиждень 11. Як довести нерівність?
Тиждень 12. Якою буває функція?
Предмет «Учень – Вчитель»
Тиждень 1. Що таке навчання?
Тиждень 2. Як керувати увагою?
Тиждень 3. Як мотивувати на уроці?
Тиждень 4. Як правильно поставити мету навчання?
Тиждень 5. Чому важливо працювати з тим, що учень вже знає?
Тиждень 6. Як передавати нову інформацію?
Тиждень 7. Як передавати нову інформацію ІІ?
Тиждень 8. Яка має бути послідовність ролей?
Тиждень 9. Як дати зворотній зв'язок?
Тиждень 10. Як зрозуміти результат навчання?
Тиждень 11.Як перевести вивчене B довгострокову практику?
Тиждень 12. Як зберегти ресурс, особливо під час онлайн навчання?
Приклад відеоуроку
Тривалість програми дистанційного марафону: 48 годинФорма підвищення кваліфікації: Дистанційна
Предмет «Учитель - математика» - 16 годПредмет «Учень - математика» - 16 годПредмет «Учень - учитель» - 16 год
РОЗРОБНИК:ГО“Контора Пі”Професор КНУ імені Тараса Шевченка, д.ф.-м.н. Номіровський Д.А.Співзасновниця програми Prosteer, к.ф.-м.н. Герасимова Т.Г.
Програму затверджено 24.03.2023Президент ГO «Контора Пі»Лейбенко Л. В.
Питання та відповіді
З чого складаються завдання на марафоні?
Чи можуть мене відрахувати з марафону?
Відгуки