Онлайн-марафон STM

Програма підвищення кваліфікації вчителів математики навчально-практичного онлайн-марафону ГО Контора Пі для вчителів математики STM

Illustration

Початок — 15 лютого 2021Кінець — 16 травня 2021

12 тижнів

Дистанційно

Де буде проходити марафон STM

Марафон буде проводитись за допомогою платформ Youtube тa Discord.До участі y марафоні запрошуються вчителі математики 5-11 класів, які подали заявку і заповнили анкету.

Illustration
Illustration

Реєстрація + вартість

Цього разу Ви можете самостійно обрати розмір благодійного внеску

300 грн

щоб ви взяли трохи відповідальності за свій успіх

600 грн

це допоможе проєкту майже окупитися

900 грн

проєкт зможе розвиватися і готувати нові учбові матеріали

Здійснити оплату можна за реквізитами:

Найменування отримувача: ГО КОНТОРА ПI

Код отримувача: 41347957

Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту IBAN: UA773206490000026000052684251

Назва банку: ФIЛIЯ "РОЗРАХ.ЦЕНТР" АТ КБ"ПРИВАТБАНК"

Призначення платежу: Благодійний внесок і ОБОВ’ЯЗКОВО ПІБ учасника

Лектори

Заняття ведуть провідні лектори:

Illustration

Заслужений вчитель України, д.ф.-м.н.

Дмитро Номіровський

Доктор фізико-математичних наук, професор факультету комп'ютерних наук та кібернетики КНУ імені Тараса Шевченка, заслужений вчитель України.
Має більше ніж 20 років досвіту роботи вчителем у школі і стільки же у виші. Підготував 12 призерів Міжнародної олімпіади з математики. Є співавтором циклу підручників з математики для школярів Мерзляк & Co. та популярних онлайн-курсів. Відмінно знає, як навчати математиці зрозуміло і ефективно.
Предмети, які викладає на марафоні — “Учень-Математика”, “Учитель-Математика”

Illustration

Співзасновниця програми Prosteer, к.ф.-м.н.

Тетяна Герасимова

Кандидат фізико-математичних наук, пройшла наукове стажування та навчання в Канаді, Іспанії, Нідерландах, Південній Кореї, Польщі, Болгарії, Італії, Росії та Сербії.
Має досвід понад 10 років підготовки до міжнародних стандартизованих тестів, усі з яких складала особисто. І має сертифікацію з більше ніж 20 онлайн-курсів з навчання, математики, бізнесу тощо. Тому добре знає, як бути по обидва боки барикад і йти до омріяного результату.
Предмет, що викладає на марафоні — "Учень-Учитель”

Метою навчально-практичного марафону ГО Контора Пі є:

    розбудова спільноти вчителів математики, які готують розумну націю до успішного майбутнього
    популяризація математики в ycix регіонах України
    фахова та психологічна підготовка вчителів математики 5-11 класів

Напрям:

Підвищення кваліфікації вчителів математики 5-11 класів.

Як влаштовано марафон STM

Навчання за програмою марафону проходитиме у дистанційному форматі за трьома навчальними предметами:

Учень – Математика

Учитель – Математика

Учень – Вчитель

Починаючи 3 15 лютого, протягом 12 тижнів з перервою на новорічні свята учасники марафону щотижня отримуватимуть доступ до 3 відео уроків, по одному з трьох навчальних предметів. До кожного з уроків учасникам пропонуватиметься невелике домашнє завдання.
Якщо, виконуючи домашнє завдання, y певного учасника виникнуть уточнюючі запитання, то їх можна (і треба!) обговорити B чатах марафону 3 предметними лекторами та іншими вчителями. На кожного з учасників марафону покладається обов'язок допомагати організаторам з перевіркою домашніх завдань інших учасників.
Наприкінці навчального тижня вчителі зможуть взяти участь B підсумковому вебінарі, на якому предметні лектори обговорюватимуть завдання, з якими виникли складнощі, і типові помилки.

Програма

Предмет «Учень – Вчитель»

Тиждень 1. Що таке навчання?

Тиждень 2. Як керувати увагою?

Тиждень 3. Як мотивувати на уроці?

Тиждень 4. Як правильно поставити мету навчання?

Тиждень 5. Чому важливо працювати з тим, що учень вже знає?

Тиждень 6. Як передавати нову інформацію?

Тиждень 7. Як передавати нову інформацію ІІ?

Тиждень 8. Яка має бути послідовність ролей?

Тиждень 9. Як дати зворотній зв'язок?

Тиждень 10. Як зрозуміти результат навчання?

Тиждень 11.Як перевести вивчене B довгострокову практику?

Тиждень 12. Як зберегти ресурс, особливо під час онлайн навчання?

Предмет «Учень – Математика»

Тиждень 1. Справжня мета навчання!

Тиждень 2. Що цікавить учнів?

Тиждень 3. Що таке мотивуюча задача?

Тиждень 4. Які питання варто задавати?









Предмет «Учень – Математика»

Тиждень 1. Спочатку було число!

Тиждень 2. Чи завжди існує похідна?

Тиждень 3. Числові множини і послідовності.

Тиждень 4. Чому не можна ділити на нуль?

Тиждень 4. Чому не можна ділити на нуль?

Тиждень 4. Чому не можна ділити на нуль?

Тиждень 4. Чому не можна ділити на нуль?

Тиждень 4. Чому не можна ділити на нуль?

Тиждень 4. Чому не можна ділити на нуль?

Тиждень 4. Чому не можна ділити на нуль?

Тиждень 4. Чому не можна ділити на нуль?

Тиждень 4. Чому не можна ділити на нуль?

Приклад відеоуроку

Тривалість програми дистанційного марафону: 48 годинФорма підвищення кваліфікації: Дистанційна
Предмет «Учитель - математика» - 16 годПредмет «Учень - математика» - 16 годПредмет «Учень - учитель» - 16 год
РОЗРОБНИК:ГО“Контора Пі”Професор КНУ імені Тараса Шевченка, д.ф.-м.н. Номіровський Д.А.Співзасновниця програми Prosteer, к.ф.-м.н. Герасимова Т.Г.
Програму затверджено 15.02.2021Президент ГO «Контора Пі»Лейбенко Л. В.

Питання та відповіді

  • З чого складаються завдання на марафоні?

    Кожен тиждень містить у собі 5 елементів для виконання:
    3 домашки (по одній з кожного предмету)
    1 перевірка домашки колеги
    1 рефлексія тижня (підсумки та висновки)

  • Чи можуть мене відрахувати з марафону?

    Так, якщо Ви наберете більше 8 кроків на виліт.Відсутність виконання елементів, описаних вище, буде позначатися кроками на виліт:невиконане д/з з одного предмету — 1 крок;неперевірене д/з колеги з одного предмету — 1 крок;не надана рефлексія — 1 крок;Учасник, який набере 9 чи більше кроків на виліт, вибуває з марафону.

  • На якій платформі проводитиметься марафон?

    Основні події марафону відбуватимуться в програмі Disсord. Кожний учасник завчасно отримає детальні інструкції щодо його встановлення та використання.
    Щотижневі вебінари проходитимуть через Zoom.

  • Чи є дедлайни і як про них пам’ятати?

    Кожний учасник отримає календар-нагадування із зазначенням, що у який день потрібно буде здати (домашку, перевірку роботи колеги тощо). До того ж куратори нагадуватимуть про дедлайни.

  • Як будуть перевірятися домашні завдання?

    Учасники перевірятимуть домашні роботи один одного. Кожного тижня формуватимуться списки: хто чию роботу перевіряє. Принципи перевірки будуть пояснені на вступному вебінарі на початку марафону.

  • Хто слідкуватиме за прогресом учасників?

    Учасники будуть об’єднані в команди (по 10-15 людей). Кожна команда матиме свого куратора. Куратор слідкує за прогресом учасників, допомагає з організаційними моментами, нагадує про дедлайни, підтримує.

  • Якщо я вилетів із марафону, чи можу я взяти участь у наступному?

    Так, ми підтримуємо таке прагнення! Можливо, наступного разу у вас буде більше часу і більше можливостей для того, щоб дійти до кінця!

  • Чому з марафону вилітають?

    Сам формат марафону передбачає чіткий ритм, біг на довгу дистанцію, випробовування себе, перевірку своєї мотивації, трансформацію способу мислення, навчання, підходу до задач. Елемент з відрахуванням дозволяє тримати самодисципліну та кожного разу визначати пріоритет між можливостями і прагненнями. Ми віримо, що у вчителів нашої країни сильні та красиві прагнення! :) Марафон - це спосіб довести це собі.

  • Куди треба надсилати домашні завдання?

    Усі домашні завдання зберігатимуться у спеціальній папці на Гугл-диску. Посилання на теку та докладні інструкції щодо оформлення домашніх робіт будуть надані учасникам перед марафоном.

  • З ким я взаємодіятиму в марафоні?

    Підтримка у марафоні:1. Куратори — координують, нагадують про дедлайни, допомагають з організаційними питаннями;2. Консультанти — допомагають розібратися з питанням з відеоуроків, уточнюють завдання при виникненні питань з д/з;3. Лектори — читають цікаві лекції у відеоуроках, задають домашні завдання і щотижня проводять онлайн-вебінари, на яких розбирають спірні питання з д/з та дають відповіді на питання в онлайн-режимі.

Відгуки

Цей марафон - то найкраще, що може статися з вчителем математики, я вам точно кажу 😇 це не просто якісь там «курси», бо так треба. Це нереально крута команда організаторів і така ж крута команда учасників. Це коли ти навчаєшся у людей, за підручниками яких вчиш дітей в школі, а в твоїй команді вчителі, які готують дітей до олімпіад міжнародного рівня. Це така кількість інформації з педагогіки, психології та методики викладання, яку у ВНЗ можна вчити кілька семестрів. В Kontora Pi все чітко, по суті, дуже позитивно і ефективно.І до слова: скоро буде Марафон 2.0. Приєднуйтеся, це корисно і вчителям школи, і викладачам.А в нас залишилося до фіналу ще 2 цікаві тижні 👨‍💻


Illustration

Mariia Ilnytska

Марафон з @Кontora Pi «біжать» майже 200 вчителів математики України.Навіщо і чому тут я ?! В першу чергу в пошуках нових емоцій, нових друзів, відкриттів і здивувань. Тут все це є!Величезна кількість «нової математики». Дивує збіги тем лекцій Dmytro Nomirovskii з моїми «сірими» плямами в математичних знаннях. « Математика і комп'ютер», «Математика і українська мова», «Теорія ймовірностей», «Помилка завжди -помилка?», «Прості числа»,- які не так вже й прості...
Читати далі


Illustration

Надежда Сурина

Вже 6 тиждень - екватор марафону!Суботні вебінари та дедлайн домашки ввійшли в звичку. Що найважче? Іноді трішки катастрофічно не вистачає часу(ну як трішки... ) Хочеться більше часу приділяти навчанню та спілкуванню, обговоренню в команді. Дякую організаторам за те, що з вами цікаво, за класні завдання, за підтримку. P. S. #KontoraPI - це більше ніж математика.


Illustration

Vita Yarova

Завершився перший тиждень онлайн марафону від #KontoraPI.Я вражена - це навіть нічого не сказати! Це коли ти роками думаєш, гадаєш як зробити так щоб математика для дітей була ВАУ!!, і вона тобі вже ввижається всюди. Йдеш по вулиці, бачиш опале листя і думаєш, що контур листя являє собою графік відомої функції. Тягнеш у рюкзаку листя на урок. Або несеш додому капусту Романеско і думаєш "от зараз фракталів наїмся".
Читати далі


Illustration

Ira Po

Людина, яка вважає, що знає все - викликає посмішку. Вчитель, який вважає, що знає все - небезпечний. Дякую Kontora Pi за можливість бути в компанії Колег, які не бояться помилятися, визнавати свої помилки і вчитися. Сьогодні виконане домашнє завдання 6 тижня Марафону - сьогодні екватор навчання. А попереду ще 6 тижнів драйву, відкриттів, нових знань і знайомств. А у нас з моїми восьмикласниками попереду тема квадратних та ірраціональних рівнянь і нерівностей. І я, завдячуючи Dmytro Nomirovskii та Татьяна Герасимова, готова.


Illustration

Elena Shyshatska

Цікаві речі дізнаюся на марафоні від Kontora Pi: зв'язок математики і іноземної мови, як правильно створити презентацію для учнів, як заохотити учнів до навчання математикою і багато іншого. У лютому розпочнеться ще один марафон. Рекомендую всім моїм колегам-математикам і студетам.


Illustration

Таміла Гапак

Марафон STM.Екватор подолано! Сказати, що тут круто - нічого не сказати!Я знову відчула себе ученицею, студенткою: щотижневі уроки, домашні завдання, перевірки, рефлексії, дедлайни заставляють викроїти на все це час, але це так цікаво. Спільнота вчителів-математиків стала одним цілим.Вкотре вдячна всім причетним до організації та проведення цього марафону, лекторам, кураторам.Далі буде!!!


Illustration

Руслана Майзель