Марафон STM
Перший Всеукраїнський марафон вчителів математики, створений для підвищення кваліфікації та оптимізації роботи.
Дистанційно
12 тижнів
Початок — 27.09.2021
Географія учасників попередніх Базових марафонів STM
Цей марафон для вас, якщо ви:
Що ви отримаєте від марафону:
Кожен, хто завершить марафон до кінця, отримає сертифікат про підвищення кваліфікації (із зазначенням 48 годин пройденого навчання).
Як влаштовано марафон STM
Навчання відбуватиметься з трьох предметів:
Учень – Математика
Подивимося на математику очима учнів і розберемося, чому багато дітей її не люблять. З'ясуємо, що можна зробити для популяризації уроків математики серед школярів.
Учитель – Математика
Насолоджуючись красою математики, розберемося з тонкими місцями шкільного курсу.
Учень – Учитель
Поговоримо про взаємодію учнів та вчителів в сучасному світі: що потрібно розуміти для того, щоб діти дійсно хотіли вчитися.
Приклад відеоуроку
Програма
Предмет «Учень – Математика»
Тиждень 1. Справжня мета навчання!
Тиждень 2. Що цікавить учнів?
Тиждень 3. Що таке мотивуюча задача?
Тиждень 4. Які питання варто задавати?
Тиждень 5. Відповідь правильна і неправильна.
Тиждень 6. Чи кожна помилка — помилка?
Тиждень 7. Математична мова як друга іноземна.
Тиждень 8. Еволюція задачі.
Тиждень 9. Теорія ймовірностей і школа.
Тиждень 10. Комп'ютери та вивчення математики.
Тиждень 11. Яке питання — така й відповідь!
Тиждень 12. Зацікавлюй і не докучай!
Предмет «Учень – Математика»
Тиждень 1. Спочатку було число!
Тиждень 2. Чи завжди існує похідна?
Тиждень 3. Числові множини і послідовності.
Тиждень 4. Чому не можна ділити на нуль?
Тиждень 5. Парадокси і софізми.
Тиждень 6. Обережно, квадратний корінь!
Тиждень 7. Правильні і хибні твердження.
Тиждень 8. Степінь з дробовим показником.
Тиждень 9. Умовна ймовірність та Формула Баєса.
Тиждень 10. Скільки вас, кратні корені?
Тиждень 11. Як довести нерівність?
Тиждень 12. Якою буває функція?
Предмет «Учень – Учитель»
Тиждень 1. Що таке навчання?
Тиждень 2. Як керувати увагою?
Тиждень 3. Як мотивувати на уроці?
Тиждень 4. Як правильно поставити мету навчання?
Тиждень 5. Чому важливо працювати з тим, що учень вже знає?
Тиждень 6. Як передавати нову інформацію?
Тиждень 7. Як передавати нову інформацію II?
Тиждень 8. Якою має бути послідовність ролей?
Тиждень 9. Як надавати зворотний зв'язок?
Тиждень 10. Як зрозуміти результат навчання?
Тиждень 11. Як перевести вивчене в довгострокову практику?
Тиждень 12. Як зберегти ресурс, особливо під час онлайн навчання?
Лектори
Дмитро Номіровський
Доктор фізико-математичних наук, професор факультету комп'ютерних наук та кібернетики КНУ імені Тараса Шевченка, заслужений вчитель України.
Має більше ніж 20 років досвіту роботи вчителем у школі і стільки же у виші. Підготував 12 призерів Міжнародної олімпіади з математики. Є співавтором циклу підручників з математики для школярів Мерзляк & Co. та популярних онлайн-курсів. Відмінно знає, як навчати математиці зрозуміло і ефективно.
Предмети, які викладає на марафоні — “Учень-Математика”, “Учитель-Математика”
Тетяна Герасимова
Кандидат фізико-математичних наук, пройшла наукове стажування та навчання в Канаді, Іспанії, Нідерландах, Південній Кореї, Польщі, Болгарії, Італії, Росії та Сербії.
Має досвід понад 10 років підготовки до міжнародних стандартизованих тестів, усі з яких складала особисто. І має сертифікацію з більше ніж 20 онлайн-курсів з навчання, математики, бізнесу тощо. Тому добре знає, як бути по обидва боки барикад і йти до омріяного результату.
Предмет, що викладає на марафоні — "Учень-Учитель”
Kontora Pi — спільнота талановитих дітей з математичними здібностями та вчителів математики, які готують розумну націю до успішного майбутнього.Ми створюємо події та проєкти, що популяризують математику та розвивають математичні таланти як в Україні, так і за її межами.
За 4 роки існування ми провели:
1 онлайн-табір для вчителів (кількість учасників — 24)
2 офлайн-табори для вчителів (кількість учасників — 50)
3 математичні табори для школярів (кількість дітей — 160)
2 базових марафони - 350 учасників2 курси PRO - 130 учасників
Засновником і основним спонсором Контори Пі є Петро Чернишов — видатний бізнесмен, один з найкращих управлінців України. За першою освітою Петро — математик, тому йому небайдужа доля математики і за допомогою Контори Пі він розвиває її та вдосконалює рівень освіти з цього напрямку.
Якщо людині подобається країна, в якій вона живе – їй логічно хочеться зробити її краще і допомогти там, де вона може. Мені Україна подобається. Незважаючи на те, що у державі багато проблем. Одна з величезних проблем (хоча рідко обговорюється в суспільстві!) – це якість освіти. Я за освітою – математик, моя мама та дідусь – також математики. Я був вчителем з математики і вважаю, що покращити країну за допомогою покращення якості викладання математики – вірний, логічний та низьковитратний підхід. Ось я і вирішив зробити свій проєкт – Kontora Pi (дав назву проєкту на честь мого дідуся – доктора наук, професора з математики). Спочатку ми допомагали математично талановитим дітям, але потім до мене дійшло, що якщо ми навчимо вчителів з математики, ми зможемо донести «вогонь знань» одразу до сотень дітей. Ось ми і робимо тепер в основному курси для вчителів. Ну і Ковід нас підштовхнув в онлайн-викладання – і нам подобається.
Петро Чернишов
Питання та відповіді
З чого складаються завдання на марафоні?
Чи можуть мене відрахувати з марафону?
Відгуки
Реєстрація + вартість
Цього разу Ви можете самостійно обрати розмір благодійного внеску
300 грн
щоб ви взяли трохи відповідальності за свій успіх
600 грн
це допоможе проєкту майже окупитися
1000 грн
проєкт зможе розвиватися і готувати нові учбові матеріали