Марафон STM

Перший Всеукраїнський марафон вчителів математики, створений для підвищення кваліфікації та оптимізації роботи.

Illustration

Дистанційно

12 тижнів

Початок — 27.09.2021

Географія учасників попередніх Базових марафонів STM

Illustration

Цей марафон для вас, якщо ви:

    Прагнете зробити свої уроки кращими
    Шукаєте спільноту вчителів-однодумців
    Бажаєте підвищити свою предметну кваліфікацію
    Відчуваєте потребу в сучасних методах навчання
    Зустрічаєте труднощі в комунікації з учнями
    Витрачаєте багато часу на підготовку занять
    Відчуваєте, що мотивувати учнів стає все складніше
    Шукаєте нові шляхи самовдосконалення

Що ви отримаєте від марафону:

    Зможете краще мотивувати учнів
    Познайомитеся з новими підходами до розв’язування задач з різних розділів математики
    Удосконалите техніку ведення занять, почнете створювати нові цікаві та нестандартні уроки
    Отримаєте безліч цікавих ідей для роботи від колег
    Долучитеся до всеукраїнської спільноти творчих та завзятих учителів математики
Illustration

Кожен, хто завершить марафон до кінця, отримає сертифікат про підвищення кваліфікації (із зазначенням 48 годин пройденого навчання).

Як влаштовано марафон STM

Навчання відбуватиметься з трьох предметів:

Учень – Математика

Подивимося на математику очима учнів і розберемося, чому багато дітей її не люблять. З'ясуємо, що можна зробити для популяризації уроків математики серед школярів.

Учитель – Математика

Насолоджуючись красою математики, розберемося з тонкими місцями шкільного курсу.

Учень – Учитель

Поговоримо про взаємодію учнів та вчителів в сучасному світі: що потрібно розуміти для того, щоб діти дійсно хотіли вчитися.

Приклад відеоуроку

Програма

Предмет «Учень – Математика»

Тиждень 1. Справжня мета навчання!

Тиждень 2. Що цікавить учнів?

Тиждень 3. Що таке мотивуюча задача?

Тиждень 4. Які питання варто задавати?

Тиждень 5. Відповідь правильна і неправильна.

Тиждень 6. Чи кожна помилка — помилка?

Тиждень 7. Математична мова як друга іноземна.

Тиждень 8. Еволюція задачі.

Тиждень 9. Теорія ймовірностей і школа.

Тиждень 10. Комп'ютери та вивчення математики.

Тиждень 11. Яке питання — така й відповідь!

Тиждень 12. Зацікавлюй і не докучай!

Предмет «Учень – Математика»

Тиждень 1. Спочатку було число!

Тиждень 2. Чи завжди існує похідна?

Тиждень 3. Числові множини і послідовності.

Тиждень 4. Чому не можна ділити на нуль?

Тиждень 5. Парадокси і софізми.

Тиждень 6. Обережно, квадратний корінь!

Тиждень 7. Правильні і хибні твердження.

Тиждень 8. Степінь з дробовим показником.

Тиждень 9. Умовна ймовірність та Формула Баєса.

Тиждень 10. Скільки вас, кратні корені?

Тиждень 11. Як довести нерівність?

Тиждень 12. Якою буває функція?

Предмет «Учень – Учитель»

Тиждень 1. Що таке навчання?

Тиждень 2. Як керувати увагою?

Тиждень 3. Як мотивувати на уроці?

Тиждень 4. Як правильно поставити мету навчання?

Тиждень 5. Чому важливо працювати з тим, що учень вже знає?

Тиждень 6. Як передавати нову інформацію?

Тиждень 7. Як передавати нову інформацію II?

Тиждень 8. Якою має бути послідовність ролей?

Тиждень 9. Як надавати зворотний зв'язок?

Тиждень 10. Як зрозуміти результат навчання?

Тиждень 11. Як перевести вивчене в довгострокову практику?

Тиждень 12. Як зберегти ресурс, особливо під час онлайн навчання?

Лектори

Illustration

Дмитро Номіровський

Доктор фізико-математичних наук, професор факультету комп'ютерних наук та кібернетики КНУ імені Тараса Шевченка, заслужений вчитель України.
Має більше ніж 20 років досвіту роботи вчителем у школі і стільки же у виші. Підготував 12 призерів Міжнародної олімпіади з математики. Є співавтором циклу підручників з математики для школярів Мерзляк & Co. та популярних онлайн-курсів. Відмінно знає, як навчати математиці зрозуміло і ефективно.
Предмети, які викладає на марафоні — “Учень-Математика”, “Учитель-Математика”

Illustration

Тетяна Герасимова

Кандидат фізико-математичних наук, пройшла наукове стажування та навчання в Канаді, Іспанії, Нідерландах, Південній Кореї, Польщі, Болгарії, Італії, Росії та Сербії.
Має досвід понад 10 років підготовки до міжнародних стандартизованих тестів, усі з яких складала особисто. І має сертифікацію з більше ніж 20 онлайн-курсів з навчання, математики, бізнесу тощо. Тому добре знає, як бути по обидва боки барикад і йти до омріяного результату.
Предмет, що викладає на марафоні — "Учень-Учитель”

Про Контору Пі

Kontora Pi — спільнота талановитих дітей з математичними здібностями та вчителів математики, які готують розумну націю до успішного майбутнього.Ми створюємо події та проєкти, що популяризують математику та розвивають математичні таланти як в Україні, так і за її межами.

За 4 роки існування ми провели:

Illustration
icon

1 онлайн-табір для вчителів (кількість учасників — 24)

icon

2 офлайн-табори для вчителів (кількість учасників — 50)

icon

3 математичні табори для школярів (кількість дітей — 160)

icon

2 базових марафони - 350 учасників2 курси PRO - 130 учасників

Illustration

Засновником і основним спонсором Контори Пі є Петро Чернишов — видатний бізнесмен, один з найкращих управлінців України. За першою освітою Петро — математик, тому йому небайдужа доля математики і за допомогою Контори Пі він розвиває її та вдосконалює рівень освіти з цього напрямку.

Якщо людині подобається країна, в якій вона живе – їй логічно хочеться зробити її краще і допомогти там, де вона може. Мені Україна подобається. Незважаючи на те, що у державі багато проблем. Одна з величезних проблем (хоча рідко обговорюється в суспільстві!) – це якість освіти. Я за освітою – математик, моя мама та дідусь – також математики. Я був вчителем з математики і вважаю, що покращити країну за допомогою покращення якості викладання математики – вірний, логічний та низьковитратний підхід. Ось я і вирішив зробити свій проєкт – Kontora Pi (дав назву проєкту на честь мого дідуся – доктора наук, професора з математики). Спочатку ми допомагали математично талановитим дітям, але потім до мене дійшло, що якщо ми навчимо вчителів з математики, ми зможемо донести «вогонь знань» одразу до сотень дітей. Ось ми і робимо тепер в основному курси для вчителів. Ну і Ковід нас підштовхнув в онлайн-викладання – і нам подобається.

Петро Чернишов

Питання та відповіді

  • З чого складаються завдання на марафоні?

    Кожен тиждень містить у собі 5 елементів для виконання:
    3 домашки (по одній з кожного предмету)
    1 перевірка домашки колеги
    1 рефлексія тижня (підсумки та висновки)

  • Чи можуть мене відрахувати з марафону?

    Так, якщо Ви наберете більше 8 кроків на виліт.Відсутність виконання елементів, описаних вище, буде позначатися кроками на виліт:невиконане д/з з одного предмету — 1 крок;неперевірене д/з колеги з одного предмету — 1 крок;не надана рефлексія — 1 крок;Учасник, який набере 9 чи більше кроків на виліт, вибуває з марафону.

  • На якій платформі проводитиметься марафон?

    Основні події марафону відбуватимуться в програмі Disсord. Кожний учасник завчасно отримає детальні інструкції щодо його встановлення та використання.
    Щотижневі вебінари проходитимуть через Zoom.

  • Чи є дедлайни і як про них пам’ятати?

    Кожний учасник отримає календар-нагадування із зазначенням, що у який день потрібно буде здати (домашку, перевірку роботи колеги тощо). До того ж куратори нагадуватимуть про дедлайни.

  • Як будуть перевірятися домашні завдання?

    Учасники перевірятимуть домашні роботи один одного. Кожного тижня формуватимуться списки: хто чию роботу перевіряє. Принципи перевірки будуть пояснені на вступному вебінарі на початку марафону.

  • Хто слідкуватиме за прогресом учасників?

    Учасники будуть об’єднані в команди (по 10-15 людей). Кожна команда матиме свого куратора. Куратор слідкує за прогресом учасників, допомагає з організаційними моментами, нагадує про дедлайни, підтримує.

  • Якщо я вилетів із марафону, чи можу я взяти участь у наступному?

    Так, ми підтримуємо таке прагнення! Можливо, наступного разу у вас буде більше часу і більше можливостей для того, щоб дійти до кінця!

  • Чому з марафону вилітають?

    Сам формат марафону передбачає чіткий ритм, біг на довгу дистанцію, випробовування себе, перевірку своєї мотивації, трансформацію способу мислення, навчання, підходу до задач. Елемент з відрахуванням дозволяє тримати самодисципліну та кожного разу визначати пріоритет між можливостями і прагненнями. Ми віримо, що у вчителів нашої країни сильні та красиві прагнення! :) Марафон - це спосіб довести це собі.

  • Куди треба надсилати домашні завдання?

    Усі домашні завдання зберігатимуться у спеціальній папці на Гугл-диску. Посилання на теку та докладні інструкції щодо оформлення домашніх робіт будуть надані учасникам перед марафоном.

  • З ким я взаємодіятиму в марафоні?

    Підтримка у марафоні:1. Куратори — координують, нагадують про дедлайни, допомагають з організаційними питаннями;2. Консультанти — допомагають розібратися з питанням з відеоуроків, уточнюють завдання при виникненні питань з д/з;3. Лектори — читають цікаві лекції у відеоуроках, задають домашні завдання і щотижня проводять онлайн-вебінари, на яких розбирають спірні питання з д/з та дають відповіді на питання в онлайн-режимі.

Відгуки

Цей марафон - то найкраще, що може статися з вчителем математики, я вам точно кажу 😇 це не просто якісь там «курси», бо так треба. Це нереально крута команда організаторів і така ж крута команда учасників. Це коли ти навчаєшся у людей, за підручниками яких вчиш дітей в школі, а в твоїй команді вчителі, які готують дітей до олімпіад міжнародного рівня. Це така кількість інформації з педагогіки, психології та методики викладання, яку у ВНЗ можна вчити кілька семестрів. В Kontora Pi все чітко, по суті, дуже позитивно і ефективно.І до слова: скоро буде Марафон 2.0. Приєднуйтеся, це корисно і вчителям школи, і викладачам.А в нас залишилося до фіналу ще 2 цікаві тижні 👨‍💻


Illustration

Mariia Ilnytska

Марафон з @Кontora Pi «біжать» майже 200 вчителів математики України.Навіщо і чому тут я ?! В першу чергу в пошуках нових емоцій, нових друзів, відкриттів і здивувань. Тут все це є!Величезна кількість «нової математики». Дивує збіги тем лекцій Dmytro Nomirovskii з моїми «сірими» плямами в математичних знаннях. « Математика і комп'ютер», «Математика і українська мова», «Теорія ймовірностей», «Помилка завжди -помилка?», «Прості числа»,- які не так вже й прості...
Читати далі


Illustration

Надежда Сурина

Вже 6 тиждень - екватор марафону!Суботні вебінари та дедлайн домашки ввійшли в звичку. Що найважче? Іноді трішки катастрофічно не вистачає часу(ну як трішки... ) Хочеться більше часу приділяти навчанню та спілкуванню, обговоренню в команді. Дякую організаторам за те, що з вами цікаво, за класні завдання, за підтримку. P. S. #KontoraPI - це більше ніж математика.


Illustration

Vita Yarova

Завершився перший тиждень онлайн марафону від #KontoraPI.Я вражена - це навіть нічого не сказати! Це коли ти роками думаєш, гадаєш як зробити так щоб математика для дітей була ВАУ!!, і вона тобі вже ввижається всюди. Йдеш по вулиці, бачиш опале листя і думаєш, що контур листя являє собою графік відомої функції. Тягнеш у рюкзаку листя на урок. Або несеш додому капусту Романеско і думаєш "от зараз фракталів наїмся".
Читати далі


Illustration

Ira Po

Людина, яка вважає, що знає все - викликає посмішку. Вчитель, який вважає, що знає все - небезпечний. Дякую Kontora Pi за можливість бути в компанії Колег, які не бояться помилятися, визнавати свої помилки і вчитися. Сьогодні виконане домашнє завдання 6 тижня Марафону - сьогодні екватор навчання. А попереду ще 6 тижнів драйву, відкриттів, нових знань і знайомств. А у нас з моїми восьмикласниками попереду тема квадратних та ірраціональних рівнянь і нерівностей. І я, завдячуючи Dmytro Nomirovskii та Татьяна Герасимова, готова.


Illustration

Elena Shyshatska

Цікаві речі дізнаюся на марафоні від Kontora Pi: зв'язок математики і іноземної мови, як правильно створити презентацію для учнів, як заохотити учнів до навчання математикою і багато іншого. У лютому розпочнеться ще один марафон. Рекомендую всім моїм колегам-математикам і студетам.


Illustration

Таміла Гапак

Марафон STM.Екватор подолано! Сказати, що тут круто - нічого не сказати!Я знову відчула себе ученицею, студенткою: щотижневі уроки, домашні завдання, перевірки, рефлексії, дедлайни заставляють викроїти на все це час, але це так цікаво. Спільнота вчителів-математиків стала одним цілим.Вкотре вдячна всім причетним до організації та проведення цього марафону, лекторам, кураторам.Далі буде!!!


Illustration

Руслана Майзель

Реєстрація + вартість

Цього разу Ви можете самостійно обрати розмір благодійного внеску

300 грн

щоб ви взяли трохи відповідальності за свій успіх

600 грн

це допоможе проєкту майже окупитися

1000 грн

проєкт зможе розвиватися і готувати нові учбові матеріали

Здійснити оплату можна за реквізитами:

Найменування отримувача: ГО КОНТОРА ПI

Код отримувача: 41347957

Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту IBAN: UA773206490000026000052684251

Назва банку: ФIЛIЯ "РОЗРАХ.ЦЕНТР" АТ КБ"ПРИВАТБАНК"

Призначення платежу: Благодійний внесок і ОБОВ’ЯЗКОВО ПІБ учасника